Accessories for Stars spotted - Miss Diamond of The World 2015 - 1 -


Frumoasa noastra Brasoveanca Delia Duca a participat la faimosul concurs: Miss Diamond Of The World 2015, concurs ce a avut loc in Algeria.

Dupa cum bine stiti, ea a fost castigatoarea concursului!
Iata doua articole interesante despre acest eveniment:
Brasoveanca Deli Duca reprezinta Romania la Miss Diamond of the World
O brasoveanca a castigat pentru Romania titlul de Miss Diamond of the World

"„Pentru mine, câştigarea unui concurs internaţional de frumuseţe este un vis împlinit. Am mai avut clasări în topurile unor astfel de competiţii internaţionale, dar de data aceasta am reuşit să câştig marele premiu. Doresc să le mulţumesc sponsorilor care mi-au oferit ţinutele şi accesoriile pe care le-am purtat în Algeria, în special pentru rochiile absolut superbe de la «Love Love» şi bijuteriile «Accessories for Stars», care se pare că mi-au purtat noroc. Este un sentiment minunat să auzi numele ţării tale strigat pe scenă, pentru că niciodată nu te strigă pe nume, ci cu numele ţării pe care o reprezinţi. Când am auzit «Miss Diamond of the World 2015 is... Romania», am crezut că visez şi că urma să mă trezesc înainte de finală. De asemenea, le mulţumesc organizatorilor şi sponsorilor evenimentului pentru experienţa minunată pe care ne-au oferit-o”, ne-a declarat Delia Duca."

Multumim Delia pentru fotografii!
Ai fost minunata!
Te vom sustine mereu!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu